Så använder du AI i din strategiska kommunikation
KURSLEDARE:
Arash Gilan & Per Schlingmann
Kursinnehåll
En unik utbildning som vänder sig till dig som är kommunikations- eller marknadschef. Med utgångspunkt i hur marknads- och kommunikationsavdelningar kan utveckla sitt sätt att arbeta leder en av Sveriges ledande experter på AI, Arash Gilan och Per Schlingmann en utbildning som rör sig från hur AI kan användas i det kreativa och strategiska arbetet till innehållsskapande och marknadsföring. Teori varvas med konkreta exempel samtidigt som vi tar vara på deltagarnas egna erfarenheter.
Du lär dig
- Grunderna kring AI – vad det är och inte är
Hur man som marknads- och kommunikationschef kan utnyttja möjligheterna med AI
Processer med stor potential inom marknad och kommunikation att utveckla med AI-verktyg
Erfarenheter av olika AI-verktyg
Hur kan man organisera sitt AI-arbete
Hur kan man inspirera och kompetensutveckla organisationen att använda AI
Goda (och mindre goda) exempel från andra företag
12 februari 2025
kl 10-13
inkl lunch
Studio Arresten
Andréegatan 8,
Stockholm
4.990 sek
ex moms
max 20 deltagare
Ansökan
stänger
1 februari
Kursledare
Arash Gilan
Arash är en av Sveriges främsta experter på AI och kommunikation. Han är aktuell med boken I love AI och är grundare och vd för en av nordens ledande marknadsföringsbyråer, Viva. Liksom oss på DelaAcademy drivs Arash av att lära och dela med sig vilket inte minst märks i hans populära podd VD-podden.
Per Schlingmann
Per är författare, rådgivare, krönikör och föreläsare. Han är utsedd till en av Sveriges superkommunikatörer, medverkar löpande i TV4:s nyhetspanel och driver podcasten Momentum tillsammans med Kjell A Nordström. Per har skrivit flera böcker om kommunikation och varit exekutiv producent för TV-serien Den inre cirkeln. Han föreläser löpande om berättande kommunikation och ledarskap. Hösten 2024 släpper han en bok om berättelser och vad de betyder för samhället, kommunikation och ledarskap.
Anmälan
”*” anger obligatoriska fält